Kopen
Fortus
Het aankopen van een beleggingspand doet u niet iedere dag. Logisch dat u zich laat bijstaan door echte vastgoed specialisten.
Fortus werkt zoveel mogelijk via een vast werkproces. Op deze manier zorgen we ervoor dat u als belegger eenvoudig een beleggingspand kunt kopen zonder rompslomp of gedoe.
Daarnaast bieden wij onze beleggingspanden aan inclusief verhuur en beheer. Zo bent u altijd verzekerd van een goede huurder. Uw vastgoed gaat immers pas renderen als het ook daadwerkelijk verhuurd is.
Wij hebben onze werkwijze in een helder stappenplan voor u uiteengezet zodat u exact weet wat u kunt verwachten.
Bij Fortus houden we van een duidelijke werkwijze. Bekijk daarom eerst onze webinar vastgoed aankopen via deze link https://youtu.be/VSbm0U-QC-A
In deze webinar leggen we u stap voor stap onze werkwijze uit.
Voordat u overgaat tot het aankopen van vastgoed is het belangrijk dat u volledig geïnformeerd bent. Check daarom goed onze algemene voorwaarden en spelregels.
Wij voegen uw mailadres toe aan onze mailinglijst. Zodra wij nieuw aanbod hebben wordt u hierover geïnformeerd. Houd ook uw spam mail in de gaten, soms komen de mailtjes in deze inbox binnen!
De woningen die aangeboden worde door Fortus zijn niet altijd te bezichtigen. Daar gaat de markt simpelweg te snel voor. Daarom bezichtigen de vastgoed professionals de woning voor u! Hierbij maken we een uitgebreide video en foto presentatie waarbij we uitvoerig uitleggen waarom de woning een goede investering is. Tevens verzamelen we zoveel mogelijk stukken voor u zodat u een zo compleet mogelijk overzicht kunt creëren.
De prijzen van het vastgoed dat aangeboden wordt via Fortus zijn al uit onderhandeld. Dit betekent dat de gepubliceerde prijs die u bij de woningen ziet staan de prijs is die u moet betalen. U hoeft dus niet over te bieden. Hierdoor kunt u direct berekenen wat uw rendement is.
Wilt u overgaan tot aankoop? Dan kunt u dit direct contact opnemen met een van onze makelaars. Contact opnemen kan gemakkelijk via telefoon, whatsapp of per mail. We houden graag de communicatielijnen kort zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Voordat we overgaan tot de definitieve koop, sluiten we eerst de opdracht bevestiging waarbinnen we de afspraken over onze diensten en tarieven vastleggen.
Als u de woning gekocht heeft laten we voor u de koopakte opmaken. Dit wordt verzorgd door een notaris waardoor u zeker weet dat u een juiste koopakte ondertekent. U ontvangt een digitaal formulier om uw personalia en uw ID bewijs aan te leveren.
Het koopcontract wordt digitaal ondertekend, gemakkelijk en snel! Geen gedoe meer met printen en scannen.
Vanuit Max Rental ontvangt u de beheerovereenkomst. Deze kunt u geheel naar wens samenstellen uit verschillende modules. Iedere huurperiode kunt u deze beheerovereenkomst aanpassen. Voor meer informatie over Max Rental zie www.maxrental.nl of management.maxrental.nl
Voor het passeren bij de notaris zal de makelaar het pand inspecteren. Indien gewenst kunt u hierbij aanwezig zijn. Indien de inspectie akkoord bevonden wordt kan het pand bij de notaris passeren. U kunt bij het passeren van de akte aanwezig zijn of u kunt hier volmacht voor afgeven.
U bent de trotse eigenaar van een beleggingspand! Gefeliciteerd! Nu is het zaak om de woning zo snel mogelijk verhuur klaar te maken. Als u een woning bij ons afneemt is dit altijd inclusief een APK. Tijdens de APK wordt uw woning op maar liefst 400 punten gecontroleerd. Hiermee zorgen we ervoor dat de huurwoning zonder gebreken wordt opgeleverd aan de huurder.
Moet het pand nog gerenoveerd worden? In de beheerovereenkomst is een zogenaamde ‘minimale opleverstandaard’ opgenomen. U kunt de woning zelf renoveren of u kunt de renovatie en de daarbij behorende coördinatie uitbesteden aan ons